Tuesday, 29 November 2011

~sahabat, ikhlas berkawan !~


ASSALAMUALAIKUM....

jawab salam ye semua :) hihihi :) 

   Kite selalu impikan kan nak dapat sahabat yang betul2 ikhlas berkawan ngan kite.Okay aku mcm tu jugak.Aku ramai kawan-kawan, memang ramai sangat. Tapi aku tak tahu berapa banyak kawan yang ikhlas kawan dengan aku. tapi aku tahu, ade jugak yang ikhlas kawan gn aku. yang lain ? wallahualam. tapi ape2 pon aku berterima kasih kat semua kawan aku yang pernah menjadi kawan aku, tak kira kawan yang tegur menegur je ke, kawan baik ke, kawan sejati ke, kawan kehulur kehilir bersama ke, kawan facebook ke. Thanz yang teramat sangat sangat yea krana sudi mnjadi sahabat .



    Sayang korunk berdua dibawah ni. Aku ikhlas kawan gn korunk.Semoga persahabatan kiter hingga akhir hayaT...happy to u..











Nurul Adila


         yang penting keIKHLASAN kite berkawan dengan seseorang itu :)


                                                 (friend 4ever )


No comments:

Post a Comment